Adchoices

3 Şubat 2014 Pazartesi

İlk Profesyonel Elbise Çalışmam

Bu elbiseyi kursa yeni başlamışken düz etek ve model etek çalışmamdan hemen sonra,yaklaşık bir aydır kursa gidiyorken kardeşimin doğumgününe yetiştirmiştim.,Şimdi bile bakarken vay be nasıl yapmışım aferin bana diyorum:)Çok itina göstererek dikmişim,o zamanlar bir mm bile kayma olsa söküp yeniden yapıyordum.Şimdi daha relax davranıyorum:)Evet,elbise modelimiz 2009 ağustos Burda Dergisine ait.Yalnız sanki modele bakıp kumaşı almışım gibi olmuş ama değil .Evde aynısının tıpkısı kumaş vardı.Yumuşacık yünlü bir kumaş onu kullandım.Aynı modeldeki gibi beline grogren kurdelesini elde tutturdum.Model kayık yakalı bir elbise.Kol ve etek uçları elde baskı dikişiyle yapıldı.Pervazlar telalandı,astarlanıp bitirildi.

Arkadaşlar aklıma gelmişken size bir püf noktası vereyim.Etek dikerken bel tarafına overlok çekilmez,elbise yakalarına da çekilmez.Yoksa sarkar aklınızda olsun.



9 yorum:

  1. Şık olmuş, güzel günlerde giyinin :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş bayıldım:)))

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık güzel bir elbise olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. Şıkır şıkır görünüyor Vallahi :)

    YanıtlaSil
  5. Aaa bayıldım bittim! çok güzel olmuş :)) bu modeli göbek düşmanı diye görüp çok beğenmeme rağmen dikmemiştim. Profilden görünüm ne alemde sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,sağolun.Kardeşim 36 beden ,diğer modellerden pek değişik bir görüntü çıkmadı.Göbek mevzusuna gelirsek,plilerin üstünden bir-iki cmlik dikişler çekmiştim.3.resimde biraz olsun anlaşılıyordur.Bence sorun çıkmaz,hala beğeniyorsanız,dikiverin gitsin:)Aklınızda kalana kadar gardolabınızda kalsın:)

      Sil